Wednesday, January 28, 2015

BELIAN DI LUAR JANGKAAN..

Kata orang perabot berwarna putih ni susah nak dijaga . Tapi tah naper aku lately ni berkenan sangat dengan  warnanya tu nampak bersih dan suci. Kebetulan lepas survey lampu di CIMA Lighting ari tu..sajer ronda-ronda kat kedai perabor berdekatan.


Jeng! Jeng! Jeng! mata ni dah ternampak satu L-Shape sofa berwarna putih. Mula ler otak aku plan nak letak mana benda ni. Nak jadik citer hubby aku pon berkenan gak.


Memikirkan banyak benda lagi yang nak dibeli..aku tangguhkan dulu hasrat ni tapi hubby aku berkeras gak nak sofa ni. So terpaksalah (iyer ker terpaksa....ker memang gedik suka aku masa tu) aku membuat penawaran "maut" dengan salesman tu. End up nyer dapatlah kurang RM150..jadik ler kan dari tak der langsung..

Muka dia pun kelat bila aku nak dia hantar free of charge. Ngada-ngada plak nak charge aku transport charges..dekat jer pun..(nasib baik dia tak cakap kat aku..itu minyak juga pakai kakak..bukan air kincin jugak..hihi).

Dalam tak nak dan beria-ria nak save budget tu..aku sempat gak sambar stools 2 buah untuk island kitchen cabinet aku..Ni pun aku "toreh" harga gak dengan mamat tu... dia plak buli aku suruh aku bawak balik sendiri...

Cepat lah siap umah oiii..tak sabar aku nak mendeco ni..

No comments:

Post a Comment

Saraqistina80@yahoo.com