Sunday, January 4, 2015

BELI LAMPU DI CIMA LIGHTING

Hujung minggu, orang bersantai di rumah tapi kami bersantai di CIMA Lighting yang terletak di Jalan Kucing berdekatan dengan Tesco Extra. Kebetulan hari ni 4Jan 2015 merupakan last day promosi year end sale nyer..

1st time aku kat kedai ni..puas hati tengok lampu yang banyak pilihan dan paling penting tu rega dia murah dan ada diskaun lagi 30%. Setelah naik turun dan tawaf dalam kedai tu..kami ambil keputusan untuk membeli lampu-lampu ni. Sebenarnya nak beli gak untuk lampu dapur dan lampu untuk dry kitchen..tapi dah rambang mata. So 2 buah ni jer dulu yer..


Lampu di atas ni aku plan nak letak di balcony.Ada ciri-ciri klasik Bali sikit kat situ. Dalam gambar ni tak nampak sangat besarnya. Aku plan nak sangkut lampu ni kat rangka kayu kat siling tu..berangan sekejap akak..Lupa nak bagi tahu reganya RM1,135. After discount 30%..RM730!.

Lampu seterusnya..jeng! Jeng! Jeng!


Lampu ni untuk meja makan kami Plan awalnya meja kaca ni nak diletakkan di dry kitchen tapi tak muat la plak memandangkan wet kitchen cabinet  dah dipanjangkan hingga ke ruang dry kitchen. Meja kaca tu pulak besar berkerusi 8. Rega lampu ni pada awalnya RM799 dan ada diskaun 30%. Tu pon aku mintak dia kurangkan lagi harganya. Berjaya akak tau!

Time nak balik.sempat lagi Jalan2 kat kedai perabot..ternampak kerusi (Tools) warna yg akak inginkan...huhu reganya RM180 satu. Diam2 aku pujuk hsti...survey dulu..tah2 tempat lain lagi murah...Alhamdulillah tak berjaya syaitan nir rojim menggoda akak...hihi.Tak pe...esok masih ada kannn...

No comments:

Post a Comment

Saraqistina80@yahoo.com