Sunday, January 4, 2015

TAK SABAR RASANYA NAK MEMASAK SEMULA..

Aku tak ingat start dari bulan berapa aku pencen masak kat dapur. Sejak rumah aku di renovate..aku still masak lagi time tu tapi bila satu rumah dah dipecahkan...dan kitchen cabinet yang lama dah dibukak..sejak tu ler dapur makan kami di kedai jer...

Mungkin bagi sesetengah wanita ni suka kalau camtu..leh rehat dari memasak kan..tapi tak bagi aku. Serius okay..aku rindu untuk memasak untuk suami dan anak-anak aku. Aku ni tak ler pakar macam korang di luar sana dalam bidang masakan ni tapi still tak mengeciwakan hubby dengan masakan aku tau.

Menurut kata supplier cabinet aku tu, after Chinese New Year baru la mula kerja-kerja memasang dibuat. Ini bagi memastikan kontraktor aku siap memasang tiles dan juga jubin untuk kitchen cabinet tu dahulu. Bagi aku masa yang diberikan tu agak lama tapi still aku kena tunggu gak..kalau tidak kotor dan berdebu lah cabinet tu. Dahlah warna putih pulak.


No comments:

Post a Comment

Saraqistina80@yahoo.com