Tuesday, January 13, 2015

SENTAP PLAK AKAK...

Mungkin pada korang benda ni biasa dan tak akan rasa apapun..tapi bagi aku yang cenggil ni sentap sangat rasanya... Berkali-kali aku istighafar untuk memujuk hati ni tapi rasa sedih tu tetap ada..

Aku benar-benar tak faham di mana salahnya...dimana silapnya hinggakan kenaikan pangkat aku yang ceciput ni pun nak dikontrovesikan dan digebang2 satu pejabat. Orang lain sebelum ni dapat promotion gak tapi tak der pun dorang heboh. Mengapa time aku ni...alahai cara korang meluahkan rasa tu pun sebenarnya buat aku terasa sangat...Lain la kalau korang bercerita tu tak melibatkan aku salah seorang darinya kan..

Aku dapat promotion pun atas usaha dan kerja keras aku selama ni bukan dengan cara mengampu atau mengipas mana-mana pihak. Sesuatu yang aku tak buat dan tak kan buat okay..Aku nak setiap sen yang aku terima tu berkat dari usaha kerja yang aku lakukan.

Please la...accept la takdir dan rezeki  yang Allah bagi..Aku pun pernah mengalami saat-saat macam tu dulu tapi tetap berfikiran positif yang rezeki tiap manusia ni Dia yang tentukan...Insya Allah mungkin rezeki kita dalam bentuk lain..dari segi kesihatan, kegembiraan dan sebagainya.

No comments:

Post a Comment

Saraqistina80@yahoo.com