Monday, January 19, 2015

Semalam salesman dari Ba Li Kitchen datang ke rumah untuk fix ukuran bagi kitchen cabinet aku. Of coz ler , aku nak dia datang sebab cabinet aku tu tak sama saiz panjangnya. Memandangkan aku dah beli tiles untuk kitchen cabinet tu..so aku nak dia pastikan measurement tu tepat.








Untuk tiles di antara table top dengan cabinet atas tu..tiles yang aku pilih mengikut konsep yang kami inginkan iaitu moden klasik. Mulanya aku berkenan dengan satu mozek ni tapi memandangkan konsepnya lari sama sekali, terpaksalah dibatalkan hasrat aku tu.


Setelah diberi penerangan serba lengkap, kontraktor aku pun cepat memulakan kerjanya. Dalam masa sehari tu, dia dah siap menampal tiles untuk kitchen cabinet aku tu...Tadaaaa...cantik bila dah di pasang ko (ayat memuji umah sendiri..huhu)











No comments:

Post a Comment

Saraqistina80@yahoo.com