Thursday, January 1, 2015

INGAT AKAN KARMA ANDA...

Aku tak faham dengan sikap sesetengah orang yang seakan suka mempermainkan orang. Berjanji beria-ria..tup2 bila tiba masanya tak jadi. kansel di saat-saat akhir lagi!

Tu terjadilah kat aku baru-baru ni...masa nak booking apartment aku..bukan main whatsapp bertalu-talu siap minta gambar apartment, alamat dan no. telefon bagai..siap booking dan2 tu gak. Alih-alih tiba masanya tak jadi plak..

Okaylah aku boleh terima alasan dia ...tapi tak kan ko tak boleh bagi tau awal. Terfikir tak yang ko tu dah menyusahkan @ dengan lebih senang ayat aku..menyekat rezeki orang. Untuk pengetahuan ko..ada 2,3 orang mintak pada tarikh yang sama tapi disebabkan ko mintak dulu so..aku berpegang pada janji. Tak sangka pulak ini balasannya.

Kalau dah tukar fikiran..tak pe..aku tak kisah pun..tinggal lagi susah sangat ke nak whatapps aku dan bagi tau awal. Ker memang ko gembira mengenakan orang camtu??.

Jangan seronok sangat yer..hari ni ko ketawa kenakan orang tapi jangan lupa esok tetap ada ...Allah tu Maha Kaya...ingat karma yang bakal ko terima jika memang ko sengaja melakukan kerja tak berakhlak tu...

One more thing..aku tak ler tak makan kalu tak de orang menyewa apartment tu pun...tinggal lagi rasa sedikit mual melayan kerenah orang yang macam ko ni..

No comments:

Post a Comment

Saraqistina80@yahoo.com