Thursday, January 1, 2015

2015 SELAMAT DATANG....

Selamat datang tahun 2015 dan Selamat Jalan 2014 yang penuh dengan cerita suka dan duka perjalanan hidup aku. Rasanya bagai masa tu cepat benar berlalu..2014 rasanya terlalu pantas meninggalkan kita. Tapi itulah kan...walau apapun, kehidupan ini perlu diteruskan selagi nyawa masih di badan...

Bercakap tentang tahun baru...nak bercerita tentang surprise yang dibuat oleh hubby dan anak2ku. Hubby aku ni, bukanlah jenis romantic orangnya tapi sikapnya yang tak lupa birthday aku dah cukup buat aku rasa disayangi..

Diam2 dia belikan aku kek..disebabkan aku malas nak keluar..makan dibelikan KFC untuk kami makan beramai2 di rumah emak. Thank you dear..tak terbalas rasanya ingatan kasihsayang yang diberikan. Biarpun bukan wang ringgit tapi aku dapat rasa keikhlasan dia...so touching that time tau..

Insya Allah..aku akan cuba memperbaiki setiap kelemahan dan kekurangan demi untuk orang2 yang aku sayang. Muga dipermudahkan segalanya. Muga tahun ini juga menjanjikan seribu kenangan indah dalam hidup kami sekeluarga dan buat orang2 yang aku sayangi...

No comments:

Post a Comment

Saraqistina80@yahoo.com