Wednesday, January 7, 2015

SYUKUR YA ALLAH...

Syukur Ya Allah atas segala rahmat dan pemberianMu..Itulah perkataan pertama yang terbit dalam hati sewaktu menerima "hadiah" dalma tahun 2015 ni. Cam birthday presentlah kiranya ni... promotion yang aku tak pernah harapkan tapi atas budi bicara Syarikat di atas performance staffnya..aku di antara kakitangan yang mendapat kenaikan pangkat ini.

Gembira of coz lah kan..tak sia-sia aku commited dalam kerjaya aku selama ini. Dalam pada itu..aku rasa hiba mengenangkan arwah Abah yang tiada disaat-saat ini. Aku ingin sekali memberitahu dia dan ingin berkongsi rasa kegembiraan ini dengannya. Teringin sekali melihat dia tersenyum bangga macam dulu...

Insya Allah..aku tak lupa pesannya.."Disaat kita dijulang ke langit, jangan lupa pada orang yang masih ada di bumi". Dengan kata lain..Abah minta supaya kami rajin bersedekah...mengingati orang-orang yang memerlukan bantuan..

Terima kasih buat emak yang tak pernah putus doanya untuk kami adik beradik agar murah rezeki. Alhamdulillah Allah kabulkan doa mak...

Adik-adik dah mula whatapps minta aku "open table" untuk celebrate. Amboi berdesup laju korang nyerr..It's okay...boleh ajer...cukup budget Insya Allah..

No comments:

Post a Comment

Saraqistina80@yahoo.com