Wednesday, January 7, 2015

RESTOREN DA NGA

Mungkin pada korang, nama ni agak janggal dan tak penah dengar pun tapi ni lah salah satu kedai favourite aku. Kedai ni terletak berhadapan sekolah di Selayang Baru di Jalan 45. kedai ni menyajikan makanan ala Thai dan juga western food.


Tomyam campur dia betul-betul asli..Kaw!

Udang butter (ni yang kering..boleh gak order yg basah)


Siakap 3 Rasa

Nak tulis semuanya memang tak habis ..pendekkata makanannya memenuhi citarasa anda lah! Apakata anda datang dan rasa sendiri. Lebih baik dari dengan aku pot pet cam ni. Harga?? jangan risau..berpatutan sangat. Tu sebab aku suka datang makan kat sini. Lebih-lebih lagi saat tiada dapur buat masa ni...Most of the time..sini ler dapur aku selagi dapur aku tak siap.

Semalam makan nasi putih dengn sup ekor. Perghhh!! terbaek!.susah tau aku nak bagi pujian kat orang bila bab masakan ni. Mengalahkan juri plak dah...tapi sup ekor dia betul2 ala Thai punya kaw!

Apa kata korang pegi kat restoren dia namanya "Da Nga"di Jalan 45 berhadapan dengan kedai motor dan berdekatan Sekolah Selayang Baru. Jom..jalan-jalan isi perut!













No comments:

Post a Comment

Saraqistina80@yahoo.com