Tuesday, March 22, 2011

DOA DARI SEORANG IBU...


Nak menyesal atau menangis tak guna lagi dah! Sumernya terpaksa dilalui samada nak atau pun tak nak!.

Hari ni results SPM kuar...Aku tak tau nak cakap apa lagi dah...dada ni dah berdetap detup kencang mengalahkan aku yang amik exam. Walaupun Abang tampak relax tapi aku tau ler anak aku nih...control macho ler tu..Dalam hati tu, lagi kecut dari aku.

Pada Abang, ku katakan "Apapun results yang Abg dapat hari ni..kita terima jerlah . Sebenarnya jujurlah aku akui yerr...hati aku tak ikhlas berkata begitu. Aku masih mengharapkan Abg akan berjaya dengan cemerlang. Sekurang2nya dapat melayakkan dia masuk mana2 University di Malaysia ni.

Aku tak tau nak suarakan pada sapa lagi kecuali padaMu Ya Rabbi Tuhan yang Mendengar segala keluhan dan doa dari hambaNya. Janganlah Engkau hampakan hati dan harapan seorang ibu yang dah berusaha sedaya mungkin untuk anak2nya.

Aku ingin sekali memenuhi hajat atuk dan opahnya yang teringin benar nak menghantar cucunya baik Abg mahupun cousinnya Fatin ke Menara gading. Ya Allah..aku ingin sekali menghadiahkan berita gembira tu buat Emak dan Abah...AMIN...

No comments:

Post a Comment

Saraqistina80@yahoo.com