Sunday, March 20, 2011

HARI ISNIN YG CERIA!!


Orang selalu kata Senin ni hari paling malas nak memulakan tugas! Yer ker? Aku tak ler plak..Bagi aku, excited sebenarnya waktu nak datang kerja hari Isnin. Sebabnya??. Sebabnya kita kan dah 2 hari cuti so tak kan tak cukup lagi.


Tambah lagi aku yang banyak benda nak buat kat opis ni. Rasa cam dua tangan ni tak cukup nak membuat sumer tu dalam satu masa. Kalu boleh..sesudah subuh tadi aku nak sampai. Tapi dek kerana kedinginan suhu bilik ditambah dengan kepanasan tangan hubby yang melingkar dipinggang...mata aku tertutup kembali.

Aku sampai tak ler lambat. Lagi 5 minit ke pukul 8.Okay ler tu kan?. Sesibuk camne pun, aku akan update dulu blog aku ni..Kang bersarang plak lelabah kat sini buat kondo dia...

Anggap ler Monday tu hari untuk memanaskan badan sebelum memulakan tugasan anda..Think all positive about Monday okay...

No comments:

Post a Comment

Saraqistina80@yahoo.com