Thursday, March 17, 2011

MENGAMIT MEMORI

Dah lama rasanya aku tak bawak family...cop! bukan kami anak beranak tapi kami adik beradik termasuk emak dan Abah kuar makan ramai2. Dulu..memang kerap gak ler poket aku ni cair mentelaah pulok masa tu poket pun tengah penuh dan tak de benda yg nak di bayor!.

Rindu plak saat2 makan bersama cam tu..Riuh ko!. Bayangkan lah kami 6 beradik (Tu tak termasuk kakak aku yg kat Penang). Di tambah dengan menantu Abah 6 orang plus anak beranak dorang lagik. Tu nasib baik ler anak buah aku tak ramai...Tapi mak datok kalu berkumpul semeja tu, udah macam nak buat conference meeting rupanya.
Riuh rendah tu jangan citer ler..Tapi meriah ko!...

Insya Allah...lepas aku settledkan projek umah aku ni...boleh ler kami berkumpul semula...Memang aku akui, aku agak sibuk sikit menguruskan hal2 personal aku ni sampaikan tak sempat bertanya khabar adik beradik...

Silap2 ada yang pregnant lagi pun..aku tak tau! Tau2 dah bersalin...Ni tengah berangan2 tempat mana aku nak bawak depa ni sebab dah kehabisan idea. Korang ada tempat baguih ke nak rekomen. Tapi jangan ler tempat cekik darah bebenor...Lari budget aku wehhh...

No comments:

Post a Comment

Saraqistina80@yahoo.com