Thursday, March 17, 2011

LETIH DAN LETIHHHH....


Letih...tulah yang aku rasai dan alami sekarang. Bukan letih badan tapi letih otak ni rasanya lebih teruk dari bekerja membanting tulang.

Beban kerja di pejabat dah memang banyak nak diuruskan tambah lagi dah nak mula audit ni..Lorrr audit lagi!! Yerrr...Audit akak oiii!.Tu yang tambah stress tu. Kalau boleh sumer document, aku nak in order siap dan lengkap.


Tapi tulah kan...kita ni bekerja ala2 teamwork. Tugas aku ni kenalah mendapat kerjasama dari sumer pihak. Tapi yg tertekan tu..bila sesetengah anak syarikat yang cam tak nak bagi kerjasama...Minta document yang berkaitan punya ler berkurun...ade jer alasan nak bagi. Bukan aku nak check reta personal korang cik kak dan cik abang wehhh..Aku ni nak melicinkan tugas syarikat yg dah diamanahkan..Tu jerr..

Kalu tak kerana tugas...tak sio kata orang Perak..aku nak mengorek2 sumer ni.

No comments:

Post a Comment

Saraqistina80@yahoo.com