Tuesday, March 29, 2011

PROSES TRIP KE INDONESIA!


(Apa2 pun kena check dulu..kang tak pasal2 aku tinggal)

Excited anak bujang dengan anak dara aku bila dengar nak bikin passport..Maknanya jadik ler tu melancung ke Indonesia kami!. Disebabkan syarat untuk bikin pasport ni memerlukan anak2 aku datang sekali..so terpaksa ler aku memontengkan Baby sehari dari sekolahnya..Dia jangan tanya ler..manjang cakap tak per...teacher faham tu!

(Ni ler orang paling excited! mata asyik dok menengok no. giliran jer)

Oleh kerana dapat info yg salah dari office mate aku ni...mulanya kami pergi ke Maju Junction rupanya Wangsa Maju..Sajer jer!!. Proses nak buat passport ni idak ler lama..kejap jer..dalam 2 jam kot.

(Sempat gak Baby study sementara menunggu passport nyer siap)

Cumanya Abang terpaksa balik ke umah sebab dia disyaratkan bawak surat beranak rupanya. Aku ingat, kalu dah ada IC tu tak yah ler, rupanya dia belum cukup dewasa lagi...Hubby aku time ni lah IC dia tak leh baca ler plak. Nasib baik JPN sebelah Imigresen tu jer...

No comments:

Post a Comment

Saraqistina80@yahoo.com