Thursday, March 10, 2011

MEMORI INDAH BERSAMA BOSKU..

Hari ni 11/3/2011 merupakan hari terakhir bos bersama kami staff finance ni. Selama bertugas bersama dengannya...dia memang bos yang baik malah mengingatkan aku pada mendiang bosku yg juga baik sepertinya.

Secara peribadinya, aku memang sedih dengan pemergiannya tapi ada daya aku untuk menghalang dia dari pergi. Susah sebenarnya nak mencari bos sebaik dia.. Very flexible tapi dalam masa yang sama tetap tegas dalam tugas yang diberikan. Dia banyak membantu kami melancarkan perjalanan kewangan syarikat khususnya gaji staff2 kat sini. Sok..berkuntau ler aku dan rakan2 sejawat ni memastikan cashflow kami okay. Kalu tak...mau tak bergaji bebudak nih..termasuk aku.

Apapun kami tetap doakan agar dia berjaya dalam careernya walau di mana sahaja dia berada..Terima kasih atas tunjuk ajar yang diberi dan sikap tolak ansur beliau benar2mencerminkan beliau sebagai bos yg benar2 menjaga kebajikan staff2nya.

Untukmu bos...All the best to you! Kenang kami dalam doamu....

No comments:

Post a Comment

Saraqistina80@yahoo.com