Sunday, March 27, 2011

EXPO JOM KE UiTM!


Ahad ni, kami sekeluarga sepatutnya menghadiri majlis kenduri bisan emak dan Abah di Melaka..datang sebagai wakil mereka yg tidak dapat datang. Tup2 spoil semuanya di sebabkan si Abang ni last minute bagi tau tentang Expo jom ke Universiti yang berlangsung di UiTM semalam.

Congak punya congak..akhirnya kami ambik keputusan untuk ke UiTM dulu..Ialah kan..ini untuk masa depan dia gak.Mak datuk! Ya Ampun! ramainya orang...padat cam sardin gulung dalam tu..Memang banyak fakulti yang menawarkan coursenya. IPTA yang bergabung dengan UiTM pun banyak gak.

(Punya ler banyak brocure...)

Alhamdulillah..Abang berkelayakan untuk course yang diminatinya..sebagai ibubapa, aku hanya memberikan panduan.Selebihnya terpulang pada dia mencorakkan kehidupannya. Muga Abang akan lebih berusaha untuk memajukan dirinya.

Aku bawak baby gak dengan harapan ini akan menaikkan semangatnya. Selesai mencari maklumat di UiTM tu, jam dah pukul 2 petang. Kami terpaksa membatalkan rancangan menghadiri majlis weeding di Melaka tu. Sure kalu sampai pun dah lambat..segan ler..

Balik umah..Aku Qada balik tidur..sebab kepala aku dah ting! tong!Pening sebab tak cukup tidur menjaga Abah semalam..Disebabkan anak...kugagahkan jugak ke sana..

No comments:

Post a Comment

Saraqistina80@yahoo.com