Sunday, March 13, 2011

SOALAN YG MEMBOSANKAN AKU..

Aku tak faham ler dengan sesetengah orang nih. Apa masalahnya kalu bos aku resigned?. Tiap kali terserempak dengan aku..mesti tanya soalan yang sama "Are you okay?" atau pun " Be patientlah ya.."

Untuk pengetahuan korang, aku memang okay dan akan sentiasa okay sebab tugas aku tak terganggu dek kerana "permasalahan dalaman". Bos aku tu pun dah clearkan segala tugas2nya dan tak ada terbeban apa pun yg diberikan pada aku before dia pergi.

So...tak yah ler tanya aku soalan camtu lagi yer...Samada staff pergi atau masuk, aku tetap dengan kerja aku. Cumanya..aku tetap rasa "kehilangan" kawan baik atau rakan sejawat yg betul2 commitment dengan kerjanya.

Soal sapa pengganti dia pun, korang jangan tanya aku sebab aku bukan orangnya yg perlu menjawab soalan tu. Korang tanya ler sapa2 yg berkaitan yer...

1 comment:

  1. tya aku..baru nak advertise kt jobstreet..nanti aku jawab..hahaahaha

    ReplyDelete

Saraqistina80@yahoo.com