Friday, April 27, 2012

BERSIH YG TAK BERAPA BERSIH..

Jumaat lepas after lunch hours...ofis sunyi sepi cam baru peh dilanggar geruda...Wei! mana pegi bebudak ni..sesuka ati korang yerr..

Rupanya dorang ni dah prepare memasing balik awal sebab takut jalan jammed. Aku jerr dan beberapa staff yang setia menunggu sampai kol 5. Tu pun, aku cakap kat bos aku yang aku kena gerak before 5 untuk mengelakkan macet (Jam) . Dia suruh aku balik tapi dia siap duduk kat sofa depan meja aku baca paper. Sudahnya aku tinggalkan jer..

Apa lagii..Ambiga nih??Baru aku teringat yang minyak aku ada 2 takuk jer. Ikutkan minyak tahap camtu boleh pergi balik kerja lagi tapi memandangkan takut jalan jammed cam perhimpunan sebelumnya..aku mengambil tindakan untuk mengisi penuh tangki minyak aku.

Tup2 kuar jer dari station minyak tu..elok hensem jer jalan aku sampai ke rumah lenggang jerr. Aiks?? kansel ke perhimpunan tu?  Anyway akak lega dik..kalu tak tu even auto pun keta akak ni..kejang lutut dibuatnya kalu jammed.

Despatch ofis aku siap call untuk cekidauts aku kat ner beb!..Nak gelakkan aku ler tu kalau aku tersangkut cam dulu...keh!keh!. Hello..aku dah sampai umah okay....siap tengah duduk atas riba hubby lagi ni...aku plak ambil turn gelakkan dia. Akak Sukerrr!

No comments:

Post a Comment

Saraqistina80@yahoo.com