Thursday, April 26, 2012

GIGI KUSANGKA TULANG AYAM

Lunch hour adalah time yang ditunggu2 untuk mengisi perut dan juga menghilangkan penat yang sejak pukul 8 pagi duduk mengadap screen computer. Makan nasi ayam teman hari ni...

Tengah sedap2 menikmati juadah tu... prapp bunyi cam teman tergigit sesuatu. Bila teman kuarkan...rupanya cam serpihan tulang ayam. Tetiba baru aku teringat, gigi geraham aku yang paling belakang sekali, cam berlubang tapi tak sakit pun. Bila rasa2 dengan jari..mak oii ! dah cam gua Batu Caves besornya...

Nasib baik gigi yang paling belakang ko...kalu tidak...rongak aku!. Memang ler gigi ni tak meninggalkan kesakitan pada aku tapi setiap kali makan...mesti terselit kat situ. Leceh arghhh!!! Dan yang paling leceh ialah aku kena ngadap doktor gigi lagi untuk mengakhiri riwayat serpihan gigi yang tinggal ni. Satu benda yang paling aku takuittt dan elakkan kalu boleh. Boleh ke tampal jer gamaknya yer...tak yah cabut...Tapi tampal pun ngilu siot beb!

p/s : Harap2 gigi yang lain ni kekal ler sampai aku mati...hihi boleh ker???

No comments:

Post a Comment

Saraqistina80@yahoo.com