Sunday, April 8, 2012

HARI PERTAMA PROJEK BERMULA...

Agak lama gak aku menanti saat ini..Hampir 2 tahun terbengkalai projek aku ni gara2 kontraktor lari. Tapi tak per...lari ler jauh mana pun, pasti aku kejar jugak ko satu hari nanti...

Hari ni, projek pembinaan kedai aku tu bermula..dengan izin Tuhan..setelah bermacam2 dugaan ditempuhi. Untung hero aku dari Kuantan ni dah balik..so dia lah yang monitor kerja2 pembinaan tersebut. Elok gak didedahkan dengan benda2 camni. Satu hari nanti, dia jugak bakal mengendalikan semua ni seorang diri. And aku percaya, anak aku ni mampu menguruskan nyer.

Ikutkan, aku nak cuti untuk monitoring kerja2 dorang ni tapi dah 2 hari cuti dengan kerja2 yang banyak ni, terpaksa ler aku letakkan tanggungjawab ni ke bahu dia. Harap tak de masalah lagi yang berbangkit.

Sebenarnya aku dah forbia amik kontraktor melayu ni. Masa nak dapat projek..semua kuar "janji manismu" dia. Dah ler modal tak der, kita dah bagi duit permulaan..boleh lari plak!. Harap2 dia ni bukan spesis yang aku benci tu. Jangan kerana seorang kontraktor yang buat taik..semua kontraktor bangsa aku sendiri aku black list plak!.

Abah..restui aku...doakan kejayaan aku ya...

No comments:

Post a Comment

Saraqistina80@yahoo.com