Tuesday, April 10, 2012

SAPA AGAKNYA YER??

Selalunya time cuti, apa agaknya plan korang yer? Hah!...Aku boleh agak...shopping ler tuuu. aku pun ingat camtu gak tapi hubby aku ngajak gi kebun dia plak. Aduiii...aku ni bab2 aktiviti yang menghitamkan kulit ni cukup ler tak gemor!

Hitam tu satu hal ler...sakit hati lagi bila kita penat2 menanam buah2 segala jenis...orang kat situ senang jer amik cam reta tok ayah dia plak. Kalu amik sket tak pe gak..ni tinggal pokok jer..Patut ke tu?

Aku tak faham prinsip sesetengah manusia ni yang tak sket pun rasa bersalah amik barang orang. Tak kisah ler apa barang nyer tu...janji orang punya mmmmph termasuk ler amik laki orang!

Tak takut ke dengan sumpahan orang apalagi barang yang dimakan jadik darah daging tu. Nak plak ko bagi anak bini ko makan kan? Tu sebab nyer..jangan salahkan anak kalau perrangai dia teruk sebab salah satunya ko bagi dia makan dengan sumber yang tidak halal!

Nak ngajor benda2 camni kena dari bebudak lagi..dah tua renta masih dengan feel mencuri...sampai bila pun tak kan berubah ler jawabnya.

No comments:

Post a Comment

Saraqistina80@yahoo.com