Sunday, April 1, 2012

TIPS UNTUK MEMUJUK ISTERI

Biasa ler kan..asam garam suami isteri mesti sekali sekala berselisih faham. Sapa kata dia tak penah gaduh memang pembohong besar dalam nusantara ni!.Tapi jangan la biarkan ianya berpanjangan. Berikut adalah tips yagn boleh diguna pakai untuk memujuk pasangan anda...

1) Ringan2 kan poket tu beli hadiah.
Alah...macam ler ko tak tau..hati perempuan ni, marah camner pun kalu dah dipujuk dengan hadiah...cair cam melt chocolate tu..Ahaks! aku ler tu..tiap kali merajuk, hubby aku dah tau apa nak buat..Tapi silap haribulan.habih sebulan gaji kalu merajuk tiap hari..Tu sebab jangan bagi aku merajuk okkkk...

(sebijik pun jadik argh)

2) Bisikan lagu2 cinta kegemarannya...
Keh Keh! yang ni memang tak jalan pada aku sebab suara hubby aku kalu nyanyi memang lari tempo. Muzik kemana dia kemana..Tapi sesetengah orang...boleh kembali tersenyum bila pasangan menyanyi lagu kegemaran dia...



3) Berikan kejutan Special.
Oppps! bukan kejutan yang membawa maut ya. Kalu terdapat insiden camtu, akak tak bertanggungjawab okay.Bawak lerr makan kat candle light dinner ker..tapi tempat romatis sket ler...Kedai mamak tu melampau ler ko!Karang dia plak bikin ko terkejut.

No comments:

Post a Comment

Saraqistina80@yahoo.com