Monday, April 16, 2012

SEMBANG2 KOSONG...

Apa maknanya kalau kita tak suka orang tu tapi kita masih nak tau khabar nyer, perkembangan dirinya..hidup matinya...keh! Keh! over plak aku.Senang citer dia merisik khabar dalam senyap gitu...

Apa maknanya kalau tetiba hati teringat seseorang yang dah lama kita lupakan? Kira dah delete ler dalam diary hidup ni...

Mesti korang tanya naper ler aku merepek camni. Sajer jer...tetiba soalan ni terlintas di batu jemala aku. Tapi memang pun kan...sesuatu yang kita benci dan ingin kita buang jauh2 tu susah benar nak pupus dalam ingatan ni...Tak kira ler kita ni jenis yang pelupa ker...tapi bab tu gak yang sering menghantui kita cam citer hantu Mak Limah!

Korang ada tak tips untuk melupakan benda2 yg pahit maung ni?? kalu ada share yer dengan aku...

1 comment:

  1. pandang depan..usah dikenang yg sudah lepas :)

    ReplyDelete

Saraqistina80@yahoo.com