Sunday, April 1, 2012

MENGAPA SUKA YANG BERUSIA

Topic kali ni bukan nak citer bab perempuan.. tapi bab lelaki yang berminat dengan wanita berusia. Tak Caye? Kena percaya sebab dah banyak malan dah biasa berlaku di kalangan masyarakat kita ni.

Persoalannya, mengapa lelaki ni boleh minat dengan wanita berusia..

1) Suka yang bersifat matang, Kalau yang sebaya tu mengedik2 lagi, manja terlampau yang membuatkan kebanyakan lelaki tu rimas.

2) Wanita berusia ni pandai mengambil hati dan pandai memujuk. Tak macam yang muda2 ni..asyik mintak dipujuk jer...

3) Yang ni aku cukup tak gemor! Lelaki yang suka wanita berusia ni segelintirnya malas berusaha..Tau nak hidup senang dengan reta orang..Kalu ada kategori camni...cakap kat dia.."Selamat Jalan Romeo" jer...Hampeh dot com.



Dari sekolah lagi, aku memang tak berminat dengan rakan sebaya apalagi dengan junior aku. Handsome maut camner pun..aku tetap reject bila tau dia bawah umur dari aku..Geli argh cam bercinta dengan bebudak jer.Tapi tulah kan...lagi aku mengelak...tapi yang aku jumpa muda dari aku gak..Tu yang kansel terus tu!

Sebagai wanita..of coz kita nak lelaki yang jenis melindungi kita. Ni kita plak cam kena jaga dia. Tu tak kira lagi bab perangai ala2 tak matang dia tu. Thru my experience..aku tak nampak leh aku leh get along dgn "adik2" ni. Tu pendapat aku tapi aku tau di luar sana, ramai pasangan bahagia yang mempunyai macam ni...

Bahagia dengan hubby yang cuma tua setahun jer....

No comments:

Post a Comment

Saraqistina80@yahoo.com