Wednesday, November 9, 2011

ANUGERAH SKRIN 2011

Anugerah skrin 2011 dah 2..3 hari berlalu tapi orang masih memperkatakan tentangnya. Opss! bukan citer tentang seronok atau enjoynya menonton rancangan ni yer...Boringgg dan menjengkelkan..Ni bukan pendapat aku jer okay tapi pendapat ramai dari kengkawan aku yg menyaksikan rancangan tersebut.

Padanan pengacaranya pun tak kena..Punya ler banyak MC yang ada di Malaysia ni..itu jer ke yang berbakat.Lawak kaku...dah tu cam buat iklan "mengayat" sendiri plak. anak aku pon leh perasan ler...balik2 neelofa....Eiuuuww!

Paling sakit mata memandang bila melihat artis2 Malaysia yng tak pernah ambil iktibar dengan kritikan masyarakat. Rata2 yg datang tu gemar benor memakai baju ala berkemban...expecially si Fasha Sendat ni..Kalu korang tutup pun dada tu..bukannya mengurangkan sikit pon kecantikan yg korang miliki tu. Yan sorang lagi Kak Ta kita...aku tengok baju dia pon ..aku yg sesak nafas..seksa Ya amat ketatnya! Tau ler body tu bergetah tapi tak kan dibuat baju tu cam pokok getah gak. Mungkin ni caranya artis2 kita membuat "promosi" untuk diri mereka kot.Seksi yang seksa!


(Cik Ta kita yg sentiasa maintain)


(Gaya Fasha yang bersahaja jerr)

Bagi aku..sejauh mana kita mengikut peredaran zaman pun..seharusnya kita masih menerapkan nilai ketimuran. Tak de bangganya mengikut budaya barat yang cam tak cukup kain tu..Kot iyer pun nak bergaya...ikutlah seperti artis lain yang berpakaian agak sopan.


(Suka tengok Diana Amir ni..Dah ler cantik..pakaiannya tetap sopan)


(Ni fesyen ala2 mumia serupa dengan artis sorang lagi..namun tetap cantik)


(Dia ni pon lawa gak..tapi perasan tak fesyen dia cam Fida ala2 mumia?)

No comments:

Post a Comment

Saraqistina80@yahoo.com