Wednesday, November 23, 2011

MCM2 ADAAA....

Aku heran dengan dengan perangai hamba Allah sorang ni tau. Tah apa yang dia tak puas hati dengan aku tah ler. Nak kata aku ni lebih pandai dari dia..memang pun ! dia tak leh nafikan sebab kelulusan aku lebih dari dia..Nak kata sebab aku lebih cantik dari dia..rasanya tu pun dia harus akui sebab memang dia tak berapa cantik pun..Tapi tak leh ler nak jadikan alasan nak tunjuk muka poyo depan aku dan mengeluarkan ayat sindiran sentap dia tu.

Paling aku bengang tu bila dia buat perangai cam orang ulu. Dah ko tak suka dengan aku...apasal plak ko hasut orang lain pun sekongkol dengan ko cuba nak boikot aku...Aku ni tak ler bodoh macam yang ko sangkakan. Aku perasan benda2 tu semua tapi malas nak cari gaduh dengan ko jer. Bergaduh dengan ko sama gak cam aku merendahkan martabat aku ni..

Tapi..herannya tu...pandai plak cari aku kalu nak mintak pertolongan. Apasal tak cari kawan ko yang sebulu beruk tu dan mintak ajer tolong dari dorang?. Tak heran pun aku mengapa hidup ko tunggang terbalik macam tu..mungkin sebelum ni ko pun penah gak buat orang lain macam ko buat kat aku sekarang kan?. Jgn sampai aku ni orang yang sekian kalinya menyumpah hidup ko tu lebih tonggang langgang.

Mesti lepas ni..kalu ko baca blog aku ni...bagi soalan cepumas kat aku kan...Sapa tu yang you maksudkan? bla...bla...Hello! sendiri mau ingat ler beb..perangai buruk ko yang pedengki dan tak leh tengok orang lain lebih sikit.


(Cam ni ler reaksi dia tu..bila tengok aku lebih sket dari dia)

Aku tak kisah pun...ko nak menyalak di belakang aku ker dan tersenyum sumbing depan aku (berlakon). Hidup aku bahagia gak...and one more thing...sajer nak bagi ko sakit hati lagi...rezeki aku makin murah tau!!..Mungkin sebab pahala yang aku dapat bila ko dengan rakan sebulu ko tu cuba menikam aku dari belakang..

No comments:

Post a Comment

Saraqistina80@yahoo.com