Tuesday, November 8, 2011

BILA PASANGAN ANDA CURANG...

Gerun aku tajuk entri kali ni...Selisih malaikat 44! Minta dijauhkanlah..Tapi yang akan aku ketengahkan isu ni bukan ler lelaki..tu biasa dengar kan...Ni pasal perempuan yang curang...Dah kawin...dah ada anak..tapi masih nak ada skandal dengan lelaki lain..Anak ikan ke..bapak ikan ke ..tu aku tak tau tapi yang pasti dia curang!

Kat mana silapnya bila isteri atau pasangan anda curang? Apa punca kecurangan ni berlaku?. Kebanyakan yang aku tengok tu...kehidupan bahagia suami isteri..siap cium pipi..ber bye2 lagi. Kalau husband telefon...suara tu tersepit cam Fasha Sandha. Tup2terdengar plak..cerita2 yang kurang enak didengar yg minah ni ada skandal. Kalu bujang tu..aku tutup ler sebelah mata tapi ni laki orang beb!!

Rata2 tu sebenarnya rasa aku..mahukan kehidupan yang lebih mewah dari apa yg mereka miliki dengan pasangan masing2. Kalu ada kekasih gelap ni...ko gesel sket jer...(baru gesel tu) dah dapat hp blackberry. Tu belum aksi lain lagi tu..:).Yang herannya..tak ada langsung perasaan bersalah atau berdosa menduakan pasangan tu..malah cam bangga jer aku tengok..ialah terlaris di pasaran kononnya.

Tak fikir ke yang jantan hamprak tu cuma nak buat ko as a stok geli2 dia jer. Jangan berangan ler dia nak amik ko jadi bini kalu perangai camtu..Tak cium bau syurga tau isteri yang menduakan suami ni. Seronoknya sekejap..tapi azabnya sepanjang masa..

Bagi sang suami tu...check2 ler bini korang memasing yer...sesekali tu spy kemana dia pergi, dengan sapa dia contact...pelanduk lagi lupakan jeratnya..inikan lagi manusia yang memasang jeratnya sendiri.

No comments:

Post a Comment

Saraqistina80@yahoo.com