Wednesday, November 30, 2011

HADIAH UTK BABY...

Kata orang kerbau dipegang pada talinya ..manusia pulak dipegang pada janjinya. Gitulah juga janji seorang ayah pada anaknya...Hubby aku janji dulu kat satu2nya anak daranya kalu dapat 5A..ayah hadiah laptop.



Tup2 rezeki baby..Memang dia berusaha dan usahanya berbaloi gak ler. Dapat score 5A..bermakna si ayah kena ler tunaikan janji. Tapi baby tukar plak...nak hp yang ada android..Aku bab2 benda2 camni bukannya reti..kiranya bebudak sekarang ni lebih advance ler dari mak bapak dia.


(Baby suka benar...dengan casing colour2 nih)

Kalu ada arwah abah sure dia membebel kalu tau aku beli gadget utk anak2 ni. Katanya sumer tu melekakan...Mungkin sebab dia selalu tengok adik aku yg gila dengan gadget2 ni..dok leka mengulit benda2 ni sedangkan time tu Abah tengah bercakap dengan dia!

Anyway...keep it up Baby...teruskan usaha muga sentiasa menuju kecemerlangan dan menjadi kebanggaan mama dan ayah...Buat Abang...mama pun bangga dengan kejayaan Abang. Ingat tau...Masa depan kita...kita yang tentukan...Berusahalah ..selain tu berserah pada Tuhan...

No comments:

Post a Comment

Saraqistina80@yahoo.com