Saturday, November 12, 2011

TAUKE KAIN SULAM PLAK..

Nak habaq kat sumer...akak sekarang ni dah jadi tokeh kain sulam okay. Kain ni diimport khas dari negara jiran kita..Indonesia. Mulanya aku jadi pembeli jer..tapi bila tengok balik koleksi kain2 nya...yang sumernya cantik2 tu ..terfikir gak aku nak menjadi dealer kain sulam ni.



Beza kain sulam aku dengan dealer yang lain ni ialah cara jahitan sulamnya begitu halus dan kemas. Bagi yang berbadan agak comel tu, jangan risau..sebab kalu tak muat kain yang 4 meter tu sebab you all boleh request berapa meter nak.



Tinggal lagi...oleh kerana suppliernya nun jauh di sana, terpaksa lerr korang tunggu lebih kurang 8 hari baru kain tu sampai..Tak ngape lah kan.. asalkan kain yang ditempah tu memuaskan hati yer tak?


So bagi sape2 yang rasa berkenaan dengan kain sulam ni, boleh layari laman web aku yer http://kainsulamboutique.blogspot.com. InsyaAllah.. aku akan cuba enterrtain korang secepat mungkin yer. Kena faham lerr yer kalu aku lambat balas message tu..sebab aku ni bekerja bukan fulltime menjaga boutique ni..

No comments:

Post a Comment

Saraqistina80@yahoo.com