Thursday, November 10, 2011

OMG COPOT JANTUNG KU!



Duzz!! cam ada benda terhempap atas kepala aku ni bila baca berita yang dikirimkan ni. Orang lain yang amik peksa..aku plak yang seksa...Sapa kata tu orang lain...anak dara aku..the only one anak dara yang aku ada weh!.

Bila cakap kat dia..reaksi muka dia cam tak de perasaan...Tu lagi membuatkan jantung aku rasa sakit dan berdegup kencang...Cam dah agak2 jer results dia. "Agak2 baby ler..dapat berapa A yer?" soalan cepumas dari mamanya yang dah tak keruan ni.

"Mmmmph entahlah..tak 1...2..tak dua 3..takpun 5 kot..tah lah!"jawab baby dengan riak muka cam ikan sardin dalam tin. Dengar jawapan dia..aku terbayang citer sang Kancil dengan buaya..1,2,3 lekuk..jantan betina aku ketuk!. Sekarang ni, cam rasa nak jer ketuk kepala dia cam buaya tu!

Relax mama....cool down...aku pujuk hati sendiri...Tapi makin kupujuk..makin risau jadinya. Dan2 ni perot aku jadi senak plak...wei dah serius aku nih...silap2 kang..
aku tak leh buat kerja langsung ni...God...help me please...Kuatkan semangat aku yang ternyata lembik ni....

No comments:

Post a Comment

Saraqistina80@yahoo.com