Monday, November 21, 2011

BOLA SEPAK KITA WIRA!



Harimau membaham Garuda! Aku suka ayat tu!. Tahniah buat pasukan bolasepak Malaysia yang sekali lagi mengulangi kejayaan di Laos 2 tahun lepas.

Aku beria2 ler dok tercangak depan tv dengan milo panas. Bersemangat ni nak menonton bolasepak tapi rasa cam tak bersemangat plak sebab menonton dengan pakwe kaki bangku ni. Hubby aku ler...dia tengok bola ni cam tengok filem percintaan...Sardin jer muka dia walaupun bola time tu dah dekat pintu gol.

Yang buat jadi tension tu bila time aku menjerit suka bila Malaysia menjaring kan gol. Dia boleh cakap tu..Hish..you ni, tak yah ler menjerit2. Walawei hubbyku..ko ingat ni file sedih haper??, Ni bola okay....bola!Tak menjerit, apa ke namanya?

At last aku jadi boring plus mengantuk sebab permainanan mulanya cam lembab sangat..Bila tengok hubby aku naik ke atas untuk tidur...aku pun dha hilang semangat kesukanan dan timbul semangat ketiduran....ngantuk beb.

Pagi ni..dapt tau Malaysia memang 4-3. Apapun tahniah bro!...Untuk Indonesia...terimalah kekalahan ni sebagai pembakar semangat utnuk cuba lagi di tahun2 yang akan datang ya...

No comments:

Post a Comment

Saraqistina80@yahoo.com