Sunday, April 22, 2012

Bagi isteri yang bekerjaya cam aku ni..hari Sabtu dan Ahad ni ler aku boleh memasak special dari biasa. Kalu hari2 biasa tu...masak gak cumanya agak tergesa2 dan simple jer.

Hari Ahad semalam. aku teringin nak makan ikan bakar. So dah digaul dengan bahan2 secukupnya..before this aku guna arang untuk membakar tapi malas plak memikirkan asap yang akan berkepul2 ke rumah jiran sebelah. Maka alterrnatifnya dapur gas ler jawapannya. Tapi jadik gak weh ikan bakar aku yang dicicah dengan kuah asam.

Sayurnya ummmmph....rebung masak lemak cili api. terangkat kening mak dengan pedasnya! Bukan nak puji diri sendiri okay tapi baby dan hubby puji masakan aku sodap bah!. Hilang penat aku memasak. Abang tak masuk dalam citer ni sebab dia tengah teruja bakar ikan tepi Pantai Dickson. anak bujang teman ni gi bercuti dengan kengkawannya di apartment kami di Tiara Beach Resort.

2 comments:

  1. oh ada apt kat tiara yer..boleh la kami sewa kalau nak cuti kat sana.boleh ker?

    ReplyDelete
  2. Boleh sajer cik Irfa...Tapi memandangkan kami sewakan kepada Tiara Beach Management..kami cuma ada 5 hari sajer setahun. For this year tinggal 2 hari jer lagi..

    ReplyDelete

Saraqistina80@yahoo.com