Wednesday, April 25, 2012

MARAH TAHAP GABAN DENGAN MINAH SENGAL NI

Kalau sekiranya kita tau siapa sebenarnya musuh kita senang citer...paling tidak pun kita jauhkan diri dari dia selain dari sumpah yang berbakul2. Tapi apa citer nyer kalu orang yang kita anggap rakan baik rupanya musuh yang selama ini tak suka kita hidup aman dan damai.

Setakat dia jer jadik musuh kita ..lantak ler dia tunggang terbalik situ, merah muka dan sakit dada melihat rezeki kita yang datang mencurah2. Ni yang keji nyer tu..tubuh persatuan plak menyebar berita yang tidak2 @ fitnah. Tapi siapa sangka dia musuh kita yagn tersembunyi selama ni sebab di depan kita senyuman melirik bersulam gelak ketawa.

Apa tindakan korang menghadapi situasi camni? Ikut aku..aku nak hadap ajer muka keji tu tapi kemarahanku masih ditahap yang boleh dikawal. Jangan sampai nanti pecah muka ko yang perasan cantik tu aku hempok ke dinding!. Eh? garang rupanya Gegirl ni yer....tak padan pakai tudung!.

Aku ada jawapan untuk tu. Tudung tu untuk menutup aurat tapi kalau orang cuba menjatuhkan maruah aku dengan memfitnah aku dgn cerita bodoh korang tu....AWAS!! kau tak tengok kalu orang yang bertudung lemah lembut ni kalu mengamuk camner.. Nak tau, cubalah ...sekali jer lagi kalu aku dengar mulut longkang kau bercerita tentang aku...you will get it!.

For your info..citer ko tu tak menjejaskan pun rezeki aku malah lebih lagi aku dapat. Mungkin kerana umpatan ko tu Tuhan murahkan lagi  rezeki  aku. Mana tau ...sekarang aku pakai Vios...sok2 plak tukar kereta lagi besor dek kerana mulut longkang ko tu... Ko hado!!

p/s :  Rasa tak sabar jer nak cakar muka minah hipokrit ni....

1 comment:

  1. hahaha.
    nak gelak bila baca garang rupanya Gegirl ni yer....tak padan pakai tudung!.igt tu..jgn pandang pakai tudung.sengaja cari pasal mmg tempah bala la

    ReplyDelete

Saraqistina80@yahoo.com