Tuesday, April 24, 2012

SKANDAL SANA..SKANDAL SINI....

Hishhhh..seriau baca topic surat khabar la ni..asyik dok citer pasai skandal orang ni dengan perempuan ni..samada benar ke tak..tapi cukup membuat bulu ketiakku meriding..hihi.

Bagi aku yang dah berumahtangga ni..cerita pasal skandal dengan laki orang ni memang merupakan ancaman bagi perempuan yang dah kahwin cam aku ni. Yerlah kan ..sekarang ni rata2 perempuan di luar sana cepat gelap mata. Tak yah ler tunggu jantan tu celebriti ke, menteri ke, asal boleh cukur jer...mula ler strategi memikat dia.

Persoalannya sekarang ni...apa tujuan diorang ni leh terjebak dalam skandal?. Bukan ke kita ada jalan yg menghalalkan naper dicari jalan yang haram? Ni khusus utk  yang dah ada laki tapi masih nak cari "makan" kat luar lagi. Salah satu tu sebab nak menambah income..mungkin gak sebab gaji sendiri tak cukup..nak mintak suami..suami plak budget...sedangkan maintenance dia tinggi.

Sebab yang lain...sajer nak tukar selera. Hari2 ngadap ikan yang sama...sekali sekala nak gak makan ikan lain...Subhanallah...ada gak nafsu perempuan serakah camni kan? Ada di antara mereka ni sajer nak test market..bila ada skandal tu bermakna diri masih hangat di pasaran gitu!. Hangat di dunia ni..hangat gak ko di akhirat kelak dek non oiii..

Lebih menghairankan tu, mereka yang terlibat dalam skandal ni terdiri daripada mereka yang mempunyai penampilan baik, bertudung lagi...pendek kata pijak semut..dia yang mati!. Tapi bangkai gajah boleh ke ditutup...banyak mata yang memandang kan?.

1 comment:

Saraqistina80@yahoo.com