Sunday, October 16, 2011

APA YG AKU SUKA TENTANG HUBBYKU..

Dulu aku penah dengar suara2 di belakang yang menanyakan soalan...nape yek dia leh suka hubby dia tu? For korang punya info..hubby aku ini simple sangat orangnya..suka merendah diri dan sangat low profile orangnya.

Kalu korang pertama kali jumpa dia..mesti cakap umur dia jauh beza dari aku tapi sebenarnya cuma setahun tua jer..dia nampak jauh lebih matured dari usianya yg sebenar.Tu pun ada gak orang2 yang tak berkenaan ni berani nak caras dia dari aku. Huhh!!

Naper aku boleh tertarik untuk jadi temah sehidup dan semati dengan dia? Sebab dia tak hipokrit..waktu 1st time aku jumpa dia..dia tak penah control macho..dan paling penting..dia tunjukkan diri dia yang sebenarnya tanpa berselindung apa2 dari aku. Sifat dia yang humble..perihatin dan paling penting aku rasa selamat ketika berada bersamanya.Hubby aku ni gak seorang yang cekal semangat, tak penah kenal erti putus asa. Masa baru2 kahwin dulu..apa pun kami tak ada tapi berkat usaha gigih dia...Alhamdulilah kami berjaya mengumpul sedikit sebanyak harta untuk hari tua..

Doaku cuma satu...Aku ingin bersamanya dan menjaganya hingga ke hujung nyawaku yang terakhir.Aku ingin melalui hari tuaku bersamanya samada dalam susah mahupun senang.

Antara aku dan dia ..punya persamaan...Kedua2nya tak pandai menipu pasangan masing2.. Sure kantaoi! Expecially dia lerr..record aku clean okayyy...

No comments:

Post a Comment

Saraqistina80@yahoo.com