Monday, October 31, 2011

RAYA DAH DEKAT DEK NON...

Raya haji dah dekat...next week kalu tak silap..Kengkawan sibuk menempah baju. Aku? Hihi..memang aku bab2 ni lembab sket..Paling malas nak gi tailor nak tempah baju. Kalu korang nak tahu kain aku yang belum berjahit ada 2 pasang dalam almari.

Tadi gatal tangan gi beli kain lagi thru online..Cantik punya pasal..mata aku dah jadik berbintang. Tu bila nak hantar tu!!?? Kalu hubby aku tau..mesti bising punya lah..Beli tapi simpan kain tu..

Nak beli dah siap..korang tau jerlah kan? Bukan soal saiz sebab aku ni badan kecik molek jer..saiz tak jadi masalah cuma jenis kainnya aku tak berkenan..Yang tebal, tebal sangat dah cam kain guni rasanya..tapi bila nipis plak..dah boleh buat kain perah santan..Ngehh!!

Kualiti kain tu sebenarnya memberi keselesaan pada si pemakainya. Kalau cantik sekali pun tapi kualiti tak de..tak gak menang memakai namanya kan?

Sister inlaw aku beria2 buat kuih mengalahkan hari raya puasa lagi.Tak de makna nyer nak berkuih muih..kami empat beranak jer..Kuih raya posa pun tak habih lagi tau dak??.Aku ingat nak ajak hubby bercuti kat satu tempat ni...tak leh ler cakap..kang kena skodeng plak. Nak privacy ler sket kan...Boring argh raya KL manjang..

No comments:

Post a Comment

Saraqistina80@yahoo.com