Saturday, October 1, 2011

HARI MINGGU..DOK UMAH JERR

Hari ni brother inlaw dan biras aku bertolak dari Kelana Jaya untuk menunaikan haji. Kami tak sempat nak menghantarnya memandangkan kami terlewat bangun. Mana tak nyer..semlam aku dan hubby dua2 tak leh tidur.So, hubby aku mengisi masa lapangnya tengah2 malam buta tu menyusun pasu2 bunga.

Paling aku suka..kolam ikan aku dia letak pokok air ditengah2nya..Nampak cam taman bali plak..Berkejar2an ikan guppy aku di celah daun2 tu..Seronok jadik ikan ni yer...tak yah fikir apa masalah pun..steady jer dalam kolam tu..

Untungnya kami punya hobi yang sama iaitu membela ikan. Kalau binatang lain..sorry weh! aku tak minat expecially yang buat bising atau pengotor.Nasib ler rumah aku kecik lamannya..kalu besor..dah lama aku buat kolam ikan siap dengan air terjun nya sekali.

Sapa2 yang tak penah tengok batang lambuk tu..hah..ni ler dia rupa nyerrr)

Memandangkan hari ni hari Ahad..so aku nak masak sendiri juadah untuk tengahari. Gulai lambok masak lemak cili api..yang lain belum terfikir lagi..Tetiba lak hubby aku mengidam nak makan benda alah ni..So layan jer lahhh...


(Amacam.. sodap tak?, tak main ler boli kat kodai manjangggg)

No comments:

Post a Comment

Saraqistina80@yahoo.com