Sunday, October 9, 2011

BLOG AKU KAN...

Apa tujuan korang punya blog?..Nak berkongsi idea..nak lepaskan tension...nak citer segalanya tentang kehidupan seharian korang? Tentu banyak alasan korang yang tersendiri kan?

Pada aku..tujuan aku ada blog sendiri ni adalah untuk tujuan suka2 jerr..Aku suka catitkan apa sajer yang berlaku dalam kehidupan aku seharian. Dalam masa yang sama gak..berkongsi tips dan jugak petua dengan rakan blogger yang lain.

Korang kat luar sana jangan samakan aku dengan blogger lain yang suka menulis tentang info2 yang berbaur serius seperti pengetahuan sebab aku suka cerita yang santai yang tak memeningkan kepala orang yang membacanya. Kalau korang rasa nak lebih ilmiah..pegi jer kat library tu..Nama nyer lagi Diary Hanie kannn...

Blog ni sebenarnya tempat aku meluahkan apa yang aku rasa aku nak kongsi dengan pembaca..Tu jer..Terserahlah pada korang di luar sana nak menilainya..Cuma aku harap apa yang penah aku lalui samada buruk atau pun baik..sedih atau gembira dapat dijadikan panduan.

No comments:

Post a Comment

Saraqistina80@yahoo.com