Wednesday, October 26, 2011

HAPPY BIRTHDAY ABANG...

Pejam celik..pejam celik dah besar rupanya anak2 aku ni...rasa cam baru jer aku melayan keletah nakal dia yang comel tu..Dulu sana sini aku bawak naik kereta...sekarang nie dia yg bawak aku kemana ajer...

Dulu..kalu dia sakit, aku yang tak tidur menjaga dia.Sekarang ...kalu aku sakit, dia sedap jer tido kat bilik dia...huhu Tapi dia yang temankan aku gi klinik..urut kepala mama dia ni sampai aku tidur.

Dia anak yang baik...tak penah bantah pun kalu disuruh. Merungut tu biasa ler kan..Dulu aku ingat..cuma dia sorang jerlah anak aku satu2nya...tapi berkat doa dia rajin "solat" (aku tak tau apa yang dibacanya tapi mulutnya pst..pst...pst masa solat tu..Kengkadang tu kelakar gak tengok sebb tikar sejadah pon terbalik. Dia rajin berdoa mintak diberikan adik dan siap berjanji dgn Tuhan yang dia akan jaga adik dia baik-baik...bagi makan banyak2...(alih2 dia yang kembang sorang badannya) Ngehhh. Alhamdulillah..memang dia kotakan kata2nya hingga sekarang.

Sapa sangka kan...aku dah ada anak bujang umur 18 tahun. Nak puji diri sendiri ler tuuu!Hari ni...hari ulangtahun dia...Semuga hidupnya sentiasa diberkati Allah dan dimurahkan rezeki...Happy Birthday dari Mama sayang....

2 comments:

  1. 18 tahun..emm selamat hari jadi.

    lagi 8 tahun,anak dara saya akan masuk 18tahun.
    insya Allah

    ReplyDelete
  2. Irfa..Mati2 I ingat you ni masih anak dara...mesti masa jln dgn anak tu ..orang ingat kengkawan jer kan?

    ReplyDelete

Saraqistina80@yahoo.com