Saturday, October 29, 2011

KERENAH PENYEWA2 RUMAH

Orang selalu kata bisnes rumah sewa ni paling senang..tiap bulan kutip jer duit. Tu yang sodap jo yang korang dongar..yg tak sodapnya ni yang aku nak citer ni..Tak ler sumer penyewa aku camni tapi ada ler satu dua bekas penyewa aku yang berperangai sengal.

Alasan bayar sewa lambat.
"Nak raya la kak...nak pakai duit" A'ah nak pakai duit yo? Abih aku ni..tak yah raya lah yer.

HP hilang. No. Acct. sumerr dalam tu...
Penyewa aku ada bagi alasan sengal mengal ni...Tapi tak pandai cover plak. Bila aku call no. hp ni lain kali..handsome jer dia jwb..

Terlupa dah bayar ke belom..
Ooowh..time nak bayar sewa lupa yerkkk!!! Time nak resitnya tak plak ko lupa...

Paling teruk penyewa yang bagi alasan..camni..
"Alah...kalu saya tak bayar pun..bukan nyerr awak mati tak makan...". Ya ampunnn..nasib baik tak de penyewa aku yang guna dialog bodoh ni! Kalau ada memang le kena pantun dua kerat aku...yang berbunyi camni yer..

Memang ler tak mati tapi takut awak yang mati nanti dek kerana mulut yang cam longkang tu. Sodap jer mulut dia bercakap kan...Ingat kita ni Badan Kebajikan Masyarakat haper?? Hishhh biaseeee diaaa...Babab kang...!!

No comments:

Post a Comment

Saraqistina80@yahoo.com