Friday, October 7, 2011

MIGRAINE

Hari minggu ni biasa ler..nak jalan2 bawa anak2 cadangnya..tapi lately ni dalam minggu ni lah..aku kerap plak sakit kepala sampai satu tahap tu kena makan pain killer baru boleh tidur. Tapi peh tu memang tak ingat dunia ler sampai ke pagi.



Risau gak naper aku asyik migraine jer. Nak kata stress dengan kerja sangat ..tak gak! Masalah rumahtangga? Pon tidak! Antara sebab2 terjadinya migraine ni, banyak. Di antara nya ialah hormon wanita itu sendiri...beralih angin ler kata orang..

Antara lain faktor bole migraine ni ialah pemakanan yang kita ambil. Bagi orang yang suka sangat minum kopi dan teh...AWAS! bahaya jika anda penghidap migraine sebab akan memudaratkan kesihatan.

Tapi nak wat camner. Dah itu minuman wajib aku di pagi hari. Kalu tak..ngantuk weiii depan komputer ni...Terkuap2 mulut dan mau kejang rahang aku ni dok asyik tutup bukak..tutup..bukak.

Harap2 ni tak berpanjangan ler migraine aku...Semua ni datangnya dari Tuhan dan kepada Tuhan jugak ler aku berdoa agar sakit ni tidak berpanjangan...

No comments:

Post a Comment

Saraqistina80@yahoo.com