Thursday, October 13, 2011

KENGKAWAN SEKOLAH DULU

Tak de yang lebih mengembirakan dari berjumpa semula rakan2 sekolah lama. Sekolah rendah dan sekolah Menengah dulu. Aku dulu sekolah Mengah ajer ada 3 sekolah..Nak wat camner..dah Kementerian yang tukarkan.

Walaupun masing2 dah berubah bentuk fizikal..namun aku masih boleh mengenali beberapa orang dari mereka. Ada ler satu dua jer yang dah jauh berubah..kalu tak kenalkan diri..langsung aku tak kenal..

Masing2 dah ada kerjaya sendiri...yang jadi surirumah sepenuh masa pun ada..Rindu aku dengan dorang sumer..kan bagus kalu boleh jumpa balik? Re-union ker...aku bertekad kalu rumah aku siap cepat..aku nak ajak dorang datang kenduri aku nanti...

Masa tu tentu riuh kan..cam jejak kasih..Tapi nangis tu tak lerr..Bila tengok balik gambar2 lama yang dorang postkan kat fb...baru terperasan aku, yang masa yang jauh meninggalkan nostalgia indah tu...(Perasan cam baru lepas sekolah jer)

No comments:

Post a Comment

Saraqistina80@yahoo.com