Friday, September 30, 2011

I FEEL LONELY....SEDEY NI TAU....

Ingat esok nak bawak baby jalan2 tapi lupa plak dia ada camping Tunas Puteri kat Brickfields. Dua hari plak tu!. Bukan nyer aku biasa berpisah dengan anak2 ni..windu sangat ..

Eh..baru aku perasan..mula2 abang gi Kuantan..sekarang Baby plak gi camping tinggal aku dengan hubby jer...Dah cam masa mula2 kahwin dulu...Bila fikir2 balik..bagus gak ada peluang camni berdua2an dengan hubby time ni sebab kalu ada si baby ni, suka mencelah kalu aku dok sebelah ayah dia. Kacau daun ler senang cakap!.

Aku mula buat plan cam bebudak ni..nak ajak dia tengok wayang...nak ajak dia jalan2 kat tempat yang kitaorang pegi masa mula2 dating dulu. Pegi Genting ke..Cameron Highlands ke...mmmmph aku dah terbayang mesti romantis giler ler saat tu...

Alih2..hubby cakap, tak yah ler kita gi sana. Tunggu budak2 ni balik nanti, kita tengok sama2 dengan dorang!For the time being..kita pegi tengok kebun kita. Terkedu aku!mesti dia tak tengok camner ceria nyer muka aku waktu aku cerita pasal plan tu dan tentu dia gak tak perasan camner frust menonggeng nyer aku bila dia kansel sumer tu.

Mungkin pada dia...sumer tu tak perlu lagi..The reason is "Dah tua"...Hello!..sebab dah tua ler, aku nak buat sumer tu... Sedih tau tapi malas arghhh nak cakap....

No comments:

Post a Comment

Saraqistina80@yahoo.com