Monday, September 5, 2011

MERAJUK ORANG TUA...



Merajuk? Euuwwww! kalau yang merajuk tu bebudak kecik..ok ler tapi cuba korang bayangkan kalu orang tua merajuk. Hendak pulak orang tua tu...lelaki..Merajuk bukan alang kepalang punya merajuk ni. Tinggal tak angkut kain baju dan balik umah mak bapak dia jer...

Yang tengah merajuk ni bukan ler orang lain...teman aku tidur sebantal wehhh....! Citer nyer bermula, bila tayar motor dia pancit Sunday lepas. Masa tu sibuk plak ngajak aku gi kedai motor dengan keta. Aku cuma cakap yang hari minggu ni mana ada kedai motor yang bukak..tu ler punya dia muncung jer dengan aku sampai sekarang.


(Cam ni ler aku...tiap kali dia merajuk)

Bukan setakat merajuk jer tau..siap mogok lagi...Mogok lapar dan mogok bercakap!. Mula2 dulu, kalu dia merajuk tu..memang ler aku pujuk tapi lama kelamaan cam naik lemak plak dah! Dah tu, asyik aku jer yang memujuk...yang tak sedap tu..kalu aku yang merajuk...sendiri pujuk hati sendiri tau..dia tak kan pujuk punya ler!

So..it's time for me to give him a lesson...Dah tak kuasa aku nak melemaukan hubby sorang ni...Anak aku pun tak merajuk cam ni punya terok..Aku cuma nak tengok, berapa lama dia boleh bertahan nak merajuk lama2 tu...

(You dont want me to turn green like this..dont you?)

1 comment:

Saraqistina80@yahoo.com