Saturday, September 3, 2011

TENGAH MUSYKIL NIH...

Musykil! la Ana musykil satu perkara....Sebelum cuti raya...dapat gaji awal...dapat financial rewards lagi tapi hairan bin ajaib itu wang sudah hilang kemana ya???Dapat macam air....dia keluar pun macam air juga...

Tu ler akibat tak menyedorkan diri bila berbelanja...aku orang yang terror bab budget ni pun tewas gak...Tapi fikir balik tak jugak...aku tak gunakan untuk keperluan sendiri tapi benda2 lain yang masa ni lah dia nak pakai duit pulak...Menci tau! Macam tau2 jer...poket aku penuh..time tu lah ada jer benda nak dibayar dan kena bayar...

Sekarang ni dok risau..bulan masih awal...mmmphhh poket udah hampir kering...ada toyol ke yang ngambik duit teman ni...atau aku salah letak ker?. Sekarang ni..nyesal tak sudah sebab tak rekod duit aku kuar masuk. At least nampak ler apa menatang yang aku beli selama ni yang menyebabkan duit aku habih.

Perkara yang paling aku tak gemor nak buat ialah mengecek duti hubby aku...Dah 18tahun kawin pun..aku malu nak mintak duit dari dia...Tapi aku bagi hint jer lah kat dia yang aku dah kering sekarang ni...Harap2 dia faham...jangan buat2 terkejut beruk udah yer...

Uwahhh!!! nyesal teman tak amik "gedeban" ari tu..Kononnya tak nak sakit mata tengok slip gaji teman ada deduction. Rasakannnn (Cakap pada diri sendiri).

No comments:

Post a Comment

Saraqistina80@yahoo.com