Sunday, September 11, 2011

BISNESS ONLINE....


Aku ni bukan ler berjiwa bisness cam sesetengah orang tapi teringin gak nak membuat dua atau tiga pekerjaan daam satu masa. Bukan ler kerja terok pon cuma..aku ingat nak aktif semula dalam bisness online aku yang dah lama zzzzzzzzz.


Before this, aku bz dgn kerja dan future study aku. So memang tak memang tangan untuk buat semua benda2 tu. Minta tolong adik aku..dia ni bukan jenis yang bisness punya kaki.


Tentu korang nak tau kan..apa ke bisness yg aku buat tu?? Jeng! Jeng! Jeng!Macam aku yang suka pada kecantikan ni of coz ler bisness aku pun menjurus ke arah tu gak...Contact lens okay...Harga yang aku jual ni pun berpatutan..


InsyaAllah ada masa nanti aku update blog aku http://stylishgeolens.blogspot.com yer. Ada macam2 jenis contact lens keluaran terbaru yang cantik2...aku pun teringin gak nak mencuba pakai..

No comments:

Post a Comment

Saraqistina80@yahoo.com