Sunday, September 11, 2011

SENGAL PUNYA BUDAK!

Panas! Panas! Panas!Memang aku tengah hangat hati ni...Nasib baik ler budak tu tak de depan aku...kalu tak dah lama aku sound dia...Sapa dia yang memandai mengarahkan anak aku ke sana sini tu!

Aku bagi kereta untuk kemudahan anak aku tu berulang alik ke kolej dia..bukannya bawak malaun mana yang tak tau asal usul tu. Dah la menumpang keta orang..senang2 jer mengarah anak aku ke sana sini. Ingat dia tu driver cabuk ko ker??

Kalu dah teringin sangat nak naik kereta..suruh jer mak bapak ko beli sendiri!. Jangan nak berlagak atas reta orang plak.. No wonder ler..manjang sibuk jer anak bujang aku ni...rupanya entertain malaun sekor ni.

Untung ko aku tak de sana..kalu tak, aku clorox bersih ko tu..Anak sapa ler yang tak sedar diri nih...Umur baru setahun jagung...dah pandai nak membuli orang. Ko tu bukan kena mengena pun dengan anak aku mahupun family aku..

Make sure aku tak dengar lagi ko dok menebeng keta anak aku yer...Kalu rasa nak menghambakan orang tu...cari ler kuli batak lain selain anak aku!

No comments:

Post a Comment

Saraqistina80@yahoo.com