Tuesday, September 6, 2011

TAK SAYANG BARANG LANGSUNG

Baru Ahad hari tu...berpisah dengan Abang sebab dia nak balik Kolejnya di Kuantan semula...Selasa dah sms aku dengan nombor handphone lain. Rupanya dia nak bagi tau hp dia rosak.

Detail ler cara penerangan dia tentang kerosakan kritikal hp nyer tu!. secara tak langsung..dia nak bagi tau aku yang "beli ler baru"!. Bebudak sekarang ni..tu ler dia!..tak reti nak menjaga barang langsung. Masuk kali ni jer..hp dia dah bertukar berapa kali dah. Aku yang tukang kuar duit pun tak macam dia bersilih ganti menukor hp.

Mulanya memang aku ingat nak dengar gak cakap ayahnya. Tak usah beli hp baru lagi..bior dia tau susah sket! Tapi kesian gak...hp tu dah macam keperluan pada dia. Tak kan ler aku nak suruh dia menebeng kat orang plak meminjam.

Tu ler dia kasih emak pada anak kan...Tak tau ler aku..kalu aku dah tua sok...macam ni gak ke layanan dia pada aku atau...Hish! minta dijauhkan benda2 yang tak baik tu.. nanti ler yek...mama tengah survey hp nih...

No comments:

Post a Comment

Saraqistina80@yahoo.com