Wednesday, September 21, 2011

DUNIA DAH TERBALIK..

Dah dekat nak kiamat kot...Bila hal2 yang tak masuk akal terjadi dalam dunia ni. Bukan sikit tapi banyak benda yang jadi didepan mata kita. Berikut ni..contoh2 yang aku nampak ler yerk...

1) Bila ibubapa takut pada anak2
Buat apa pun kena tanya anak dulu...takut anak tu merajuk...pindah umah plak. Paling sadis tu..sampai ada yang sanggup jadik bibik anak sendiri...Anak saper ler tu!

2) Bila Penyewa mengarah2 Tuan punya umah @ Tuan tanah
Yang ni..banyak dah jadik termasuk ler penyewa aku. Asal nampak jer muka aku, mula ler mintak itu ini meminta nak meng "upgradekan" umah tu...bayor sewa liat macam tanah liat!. Ada hati nak mengarah2 orang!

3) Bila bos takut dengan pekerja
Penah gak aku tengok dgn mata sendiri, bagaimana sorang bos tu ditengking disebabkan asyik dok mintak ammend surat berkali2. Dialognya begini: "Hah, u nak suruh ammend apa lagi!!Sudah nyer, dek terkejut dgn sergahan tadi. bos tu mintak roti yang dipegang secretarynya...I ..I nak roti tu boleh...Nasib ko ler labu....

4) Suami takut dgn isteri
Ni paling brutal aku dengar sampai pukul memukul...Ikutkan isteri buat laporan suami mendera tapi rela ke suami tu gi buat repot polis bila dia plak di dera?Moral of the story...kaji dulu latar belakang pasangan anda masing2..Kalu cam dalam filem isteriku gangter tu...lupakan lah bior pun lawa mana pon ...

No comments:

Post a Comment

Saraqistina80@yahoo.com