Friday, September 16, 2011

BABY DAH MERDEKA

Exam untuk UPSR dah pun berlalu hari Rabu lepas..bukan Baby jer lega..aku pun kut lega. Mana tak nyer, aku cam tak senang duduk memikirkan apa ler yang ditulisnya..Btul ke atau dia main cong jer jawab kertas soalan tu.

Habis jer exam tu...dia tuntut janji aku ari tu. "3 hari ni jer suffer baca buku..peh ni sok, baby nak main game sampai lebam pun mama tak kisah". Hah! memang dibuanya betul2 ko!. Dok terpacak kat kerusi depan komputer main game merapu dia tu sampai pukul satu pagi pun aku tengok mata dia makin malar segar! Tu pun aku ugut dia nak tutup suis lampu bilik kalu tak...mau jadik tugu kat situ sampai pagi. Kira kes balas dendam ler ni.

Aku sebenarnya takut gak nak check paper dia tapi gatai gak tangan aku. Dalam senyum2 melihat jawapan dia..terkejut siamang aku tengok. Lor..ko biar betul Babu oi! dalam sibuk jawab soalan ..dia sempat melukis gambar kartun lagi kat paper tu! Bila ditanya..jawabnya nak ilangkan stresssss...



Banyak ler stress dia..stress aku ni camner??.. sempat ke tak menjawab soalan kalu dah sebuk melukis kartun plak...!

No comments:

Post a Comment

Saraqistina80@yahoo.com